עתירה נוספת לבג"ץ: להוציא את נתניהו לנבצרות לאלתר

ישראל רובין No Comments on עתירה נוספת לבג"ץ: להוציא את נתניהו לנבצרות לאלתר

התנועה לאיכות השלטון דורשת מבג"ץ להוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות: "לא כשיר לנהל את המדינה"

אולם בית המשפט העליון צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התנועה לאיכות השלטון עתרה היום (חמישי) לבג"ץ, על מנת שיקבע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מפר את הסכם ניגוד העניינים שנערך לו, ועליו לצאת לנבצרות.

התנועה טוענת בעתירתה כי: "על אף שבית המשפט הנכבד סבר בעבר – ולאור התחייבותו המפורשת של נתניהו כי ניתן להעלות על הדעת מצב בו נאשם בפלילים מכהן כראש הממשלה, הרי שבאה המציאות הכאובה וטפחה על פנינו, עת נוכחנו לראות כיצד ראש הממשלה הנאשם מוביל בימים אלו מהלך דורסני ומהיר של פגיעה אנושה במערכת המשפט ובמערכות אכיפת החוק בישראל".

התנועה לאיכות השלטון עתרה בעבר לבג"ץ נגד כהונתו של נתניהו כראש ממשלה תחת כתבי אישום, ובג"ץ הכריע שנתניהו יהיה כפוף להסדר ניגוד עניינים שיחתם מולו. לאחרונה הורתה היועצת המשפטית לממשלה לנתניהו שלא לעסוק כלל ברפורמה המשפטית בשל ניגוד העניינים, אולם בתנועה לאיכות השלטון טוענים כי ניכר שנתניהו אינו חדל מכך כלל.

עו"ד דר' אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "נתניהו הוכיח שהוא אינו מסוגל לנתק בין ענייניו המשפטיים לבין ניהול המדינה, ומנסה למוטט את המבנה הדמוקרטי של מדינת ישראל גם במחיר של חורבן הבית השלישי. נתניהו וממשלתו אינם כשירים לנהל את המדינה, פוגעים פגיעה חמורה בדמוקרטיה וגוררים את כולנו לתהום של דיקטטורה פאשיסטית, בכדי לחלץ אותו ממשפטו.

video
play-sharp-fill
"למדינת ישראל מגיע ראש ממשלה שישרת אותה ולא את עצמו, ועל כן אך הגיוני שנתניהו יצא לנבצרות עכשיו, עוד בטרם יספיק להחריב את הבית".



0 תגובות